- FAQ home
- Vakantie boeken
- Betaling
- Mijn betaling lukt niet en ik ontvang een foutmelding.
Mijn betaling lukt niet en ik ontvang een foutmelding.
Indien je de onderstaande foutmelding ontvangt tijdens je betaling kan je niet online betalen.
'Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw. Als u de eigenaar of integrator van deze website bent, meld u dan aan bij de backoffice van Ingenico om de details van de fout te zien'
Ga langs in een TUI shop in de buurt en wij helpen je graag verder.
Heb je een andere vraag of hulp nodig? Ga naar de rubriek “Contact” op onze website.
Go back to the FAQ home
'Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw. Als u de eigenaar of integrator van deze website bent, meld u dan aan bij de backoffice van Ingenico om de details van de fout te zien'
Ga langs in een TUI shop in de buurt en wij helpen je graag verder.
Heb je een andere vraag of hulp nodig? Ga naar de rubriek “Contact” op onze website.