Hotel Maritim Bonn, Rijn | TUI

Hotel Maritim Bonn

Info

Info over Hotel Maritim Bonn

Ontdek de levendige stad Bonn, vol indrukwekkende musea, unieke winkels, hippe terrassen en uitgestrekte parken op een uurtje rijden van de Belgische grens. Het klassieke 'Grand Hotel' Maritim Bonn vormt de ideale uitvalsbasis voor deze stad en omstreken. Naast de gekende Maritim-service staat het hotel garant voor een vriendelijke service, uiterst comfortabele kamers, een aantrekkelijk zwembad en een uitstekende keuken in een stijlvol restaurant. Een ontdekking meer dan waard!

INBEGREPEN

  • Maaltijden: uitgebreid warm en koud ontbijtbuffet. Dinerbuffet of 3 gangendiner met keuze van het hoofdgerecht
  • Gratis wifi
  • Extra: bij een verblijf van min. 4 nachten: 1 fles schuimwijn (sekt) bij aankomst op de kamer. Uitleendienst badjassen
  • Sport en ontspanning: overdekt zwembad (10 x 6 m), handdoekenservice

FACILITEITEN

Restaurant, brasserie, bar, lift. Oplaadpunt voor elektrische wagen. Fietsenstalling. Sauna, biosauna, massage, schoonheidssalon. Fitness. Babysitting op aanvraag

BIJZONDERHEID

Korting op de greenfee in Golfclub Bonn Bad Godesberg en op het golfterrein bij Clostermanns Hof

KAMERTYPES

410 kamers

  • kamer 2 personen, classic, ca. 26m2

    • bad of douche, haardroger, toilet
    • airco
    • minikoelkast
    • gratis wifi
    • tv
    • gratis minisafe
    • extra kinderbed mogelijk (type 20)
  • suite 2-4 personen, ca. 50m2

    • woonkamer en slaapkamer
    • bad of douche, haardroger, badslippers, badjas, toilet
    • airco
    • koffiezetapparaat
    • minikoelkast
    • gratis wifi
    • tv
    • gratis minisafe
    • extra kinderbed mogelijk (type 21)
  • 1 persoonskamer, classic, ca. 26m2

    • bad of douche, haardroger, toilet
    • airco
    • minikoelkast
    • gratis wifi
    • tv
    • gratis minisafe (type 10)
Ter plaatse
Ter plaatse: privégarage ca. € 24/24u, 50% korting voor onze klanten. Kinderbed en -stoel gratis. Huisdieren ca. € 25/nacht.

Je vakantie tijdens corona

  • Kijk voor alle maatregelen en reisvoorwaarden per bestemming op de TUI coronapagina’s
  • Door lokale coronaregels op je bestemming en het aantal gasten in een accommodatie moeten hotels soms (op het laatste moment) aanpassingen doen.
  • Het kan zijn dat faciliteiten (zoals bv. à-la-carterestaurants, bars, sport- en wellness faciliteiten,…) niet, slechts gedeeltelijk of afwijkend geopend zijn.
  • Deze aanpassingen kunnen elke dag voorkomen of wijzigen, het is daarom helaas voor ons niet mogelijk om alle wijzigingen vooraf inzichtelijk voor je te maken.
  • In de TUI app delen we ook belangrijke informatie met je. Zorg dat je deze voorafgaand aan je vertrek installeert op je telefoon, zo kunnen we je goed bereiken.
Troeven
  • Stijlvol 'Grand Hotel'
  • Verrassend Bonn
  • Stijlvol restaurant
  • Uitstekende service
TUI voordelen
  • Gratis wifi in het hele hotel
  • Erkend met duurzaamheidslabel
Ligging
  • Op de statige ‘Museumsmeile’ met beroemde topmusea als het Deutsche Museum, de Kunsthalle en het Haus der Geschichte. Met de tramhalte op ca. 400 m bereik je het historische centrum binnen 10 minuten. Wandel door het grote stadspark Rheinaue met zijn thematuinen of langs de Rijnpromenade, beide op ca. 300 m. Ook de regio rond Bonn biedt volop variatie: wandelen door het Zevengebergte, fietspaden voor elk type fietser, golfen op mooie terreinen, pret in Phantasialand, een boottocht op de Rijn,… Het station van Bonn ligt op ca. 5 km.

Prijzen & kamertypes

Kies het kamertype en vakantiepakket voor je hele reisgezelschap in Hotel Maritim Bonn

Klik op de prijs in onderstaande prijstabel om je kamertype of datum te wijzigen.
Laden...
Ligging
Laden...
Beoordelingen

8.0

Hotel Maritim Bonn

2 beoordelingen van TUI gasten

Uitstekend

  • Kamer
    8,5
  • Eten & drinken
    8,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    7,5
  • Hygiëne
    8,0
Na hun vakantie krijgen de TUI-reizigers de vraag om hun vakantie te beoordelen. De algemene score die je bovenaan in de blauwe bol ziet, is het gemiddelde van de scores bij de vraag "Als je terugdenkt aan je vakantie in het algemeen, hoe beoordeel je de accommodatie?”. Per beoordeling kan de TUI-reiziger ook verschillende onderdelen van de accommodatie evalueren, zoals de kamer, het eten & drinken, de ligging, de service en de hygiëne. Deze scores worden getoond bij 'Bekijk scores', maar worden niet meegeteld in de algemene totaalscore.

9

CYRIEL V.

03/10/2021

Alleen reizende 70 plusser op fietsvakantie in Maritim hotel Bonn.

Ik was hier begin oktober 2021 vier dagen in HP voor 280 €. Prijs-kwaliteit dik in orde. Ik kreeg een mooie 2 persoonskamer (met een prima bed) met een goed ingerichte badkamer met ligbad/stortbad. Zoals dat in een 4 * hotel betaamt was er in de kamer een koelkastje, een save en ruim voldoende kastruimte. De publieke delen van het hotel zijn ook sfeer- en kwaliteitsvol ingericht. Van het internet kon men gebruik maken via een Lan verbinding, alsook via Wifi. Deze laatste viel echter soms uit en kon maar opnieuw geactiveerd worden na passage aan de receptie, waar ik steeds vriendelijk werd ontvangen. Het ontbijtbuffet was super goed en het avondeten (evenwel zonder keuze menu) was verzorgd en smakelijk, maar met (voor een fietser) eerder beperkte porties. De drank was schappelijk in prijs. De ondergrondse parking van het hotel is vrij prijzig, maar er was ruim voldoende parkeermogelijkheid in de aanliggende straat en/of op de nabijgelegen openbare parkeerplaats.

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    8,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    8,0
  • Hygiëne
    8,0

7

DAVID D.

Vrienden

02/10/2021

maritim

Ik heb samen met mijn collega een kamer geboekt via de site van tui in hotel maritim in Bonn voor de periode 02/10 tot 05/10 (eerste keer via internet) Normaal gesproken ga ik liever langs bij één van jullie kantoren omdat ik dan zeker ben dat alles klopt en in orde is. Nu kwamen we aan op 02/10 en bleek niemand op de hoogte van onze komst in het hotel wat ons natuurlijk wat stress bezorgde . Nu had ik de reisdocumenten afgeprint maar zelfs met deze info was er niets terug te vinden , nu hebben ze ons wel geholpen in het hotel maar omdat we niet in het systeem zaten had dit natuurlijk ook gevolgen naar de maaltijd toe die avond. Wij hadden namelijk geboekt in half pension. Ik denk dat het hotel dan contact heeft opgenomen met tui want na 24 uur is dan toch alles in orde gekomen waarna de 2 volgende dagen vlot verlopen zijn . Verder waren we tevreden met de geboekte reis (buiten het brandalarm dat afging om 12 uur in de nacht, maar daar kon niemand iets aan doen natuurlijk) maar ik wil dit toch even laten weten zodat dit misschien kan verbeterd worden .

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    8,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    7,0
  • Hygiëne
    8,0
bestemming
Even geduld. We berekenen de prijs voor jouw reisgezelschap.
Even geduld. We zoeken je vakantie.