Hotel Le Grand Hotel & Spa, Elzas en Vogezen | TUI

Hotel Le Grand Hotel & Spa

Info

Info over Hotel Le Grand Hotel & Spa

Het stijlvolle en traditierijke Le Grand Hotel & Spa is gelegen aan de mooie 'Place du Tilleul' met zijn rijke geschiedenis. Vertoeven in de 'cosy' bar is al een belevenis op zich naast het genieten van de culinaire hoogstandjes in de diverse restaurants. En laat je verwennen in de meermaals gelauwerde, exclusieve wellness 'Les Chênes Blancs'.

INBEGREPEN

  • Maaltijden: uitgebreid ontbijtbuffet
  • Gratis wifi in de gemeenschappelijke ruimtes
  • Extra: bij verblijf van min. 4 nachten in halfpension: welkomstaperitief, flesje water op de kamer, 1u toegang/volwassene tot het Heat Center van de wellnesszone en 1x streekdiner of raclette
  • Sport en ontspanning: overdekt zwembad met tegenstroom en waterval, openluchtzwembad, fitness
  • Animatie: geregeld activiteiten zoals wandeltochten, wijnproeven, cocktailworkshop, barbecue, ...
  • Privéparking

FACILITEITEN

Zeer gezellige loungebar 'Le Fritz Bar' met Bugatti-accenten. Restaurant 'L'Assiette du Coq à l'Ane' met specialiteiten van de Vogezen in een landelijk decor, restaurant 'Le Grand Cerf' met een traditionele Franse keuken in een elegante setting en gastronomisch restaurant 'Le Pavillon Pétrus' voor liefhebbers van een verfijnde keuken in een geraffineerd interieur. Lift. Zeer exclusieve wellnesszone 'Les Chênes Blancs' (450 m2) met bubbelbad en sauna en een ruim aanbod schoonheidszorgen zoals gezichtsverzorging, balneotherapie, traditionele of rituele massage; 'Heat Center' met sauna, dampbad en waterbassin; ontspanningsruimte met thee en water

MEER VAKANTIE

Mits toeslag.

Halfpension: 4 gangenkeuzediner in restaurant 'L'Assiette du Coq à l'Ane' of 'Le Grand Cerf'.

KAMERTYPES

76 kamers.

  • kamer 2-3 personen Montagne

    • bad, apart toilet
    • tv (type 20)
  • kamer 2 personen Parc

    • bad, apart toilet
    • tv (type 21)
  • 1 persoonskamer Montagne

    • bad, apart toilet
    • tv (type 10)
Ter plaatse
Ter plaatse: toeristenbelasting ca. € 1,65/nacht/persoon vanaf 14 jaar. Kinderbed gratis, op aanvraag. Huisdieren niet toegelaten.

Je vakantie tijdens corona

  • Kijk voor alle maatregelen en reisvoorwaarden per bestemming op de TUI coronapagina’s
  • Door lokale coronaregels op je bestemming en het aantal gasten in een accommodatie moeten hotels soms (op het laatste moment) aanpassingen doen.
  • Het kan zijn dat faciliteiten (zoals bv. à-la-carterestaurants, bars, sport- en wellness faciliteiten,…) niet, slechts gedeeltelijk of afwijkend geopend zijn.
  • Deze aanpassingen kunnen elke dag voorkomen of wijzigen, het is daarom helaas voor ons niet mogelijk om alle wijzigingen vooraf inzichtelijk voor je te maken.
  • In de TUI app delen we ook belangrijke informatie met je. Zorg dat je deze voorafgaand aan je vertrek installeert op je telefoon, zo kunnen we je goed bereiken.
Troeven
  • Stijlvol en traditierijk
  • In het centrum
  • Culinaire hoogstandjes
  • Exclusief wellnesscentrum
TUI voordelen
  • Gratis verblijf t.e.m. 8 jaar
  • Ontdek de arrangementen
Ligging
  • Middenin in het aangename en levendige centrum van Gérardmer. Door het ruime park geniet je toch van een heerlijke rust tijdens je verblijf.

Prijzen & kamertypes

Kies het kamertype en vakantiepakket voor je hele reisgezelschap in Hotel Le Grand Hotel & Spa

Klik op de prijs in onderstaande prijstabel om je kamertype of datum te wijzigen.
Laden...
Ligging
Laden...
Beoordelingen

9.1

Hotel Le Grand Hotel & Spa

8 beoordelingen van TUI gasten

Schitterend

  • Kamer
    8,6
  • Eten & drinken
    8,9
  • Ligging
    9,1
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    8,8
Na hun vakantie krijgen de TUI-reizigers de vraag om hun vakantie te beoordelen. De algemene score die je bovenaan in de blauwe bol ziet, is het gemiddelde van de scores bij de vraag "Als je terugdenkt aan je vakantie in het algemeen, hoe beoordeel je de accommodatie?”. Per beoordeling kan de TUI-reiziger ook verschillende onderdelen van de accommodatie evalueren, zoals de kamer, het eten & drinken, de ligging, de service en de hygiëne. Deze scores worden getoond bij 'Bekijk scores', maar worden niet meegeteld in de algemene totaalscore.

9

RUDI V.

Vrienden

07/09/2021

Grand Hotel en Spa Gerardmer

Uitstekend Hotel met zeer goede restaurants. Ook enorm uitgebreid ontbijt.

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    8,0
  • Hygiëne
    8,0

9

BART S.

Familie oudere kinderen

31/07/2021

llllllllllllllllllllllllllllllllllll

lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • Kamer
    7,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    8,0

9

FREDDY K.

Koppel

13/07/2021

half pension

Het Grand Hotel voldeed volledig aan wat we hadden verwacht. Bij aankomst was er wel enige verwarring wat het half pension betrof. De toeslag H/P zou maar gedeeltelijk voor €18 per persoon/per dag in aanmerking worden genomen , zodat een verrekening zou worden gemaakt met de werkelijke prijs ( €35 ) voor de 4 gangenkeuzediner. Uiteindelijk werd ons deze meer kost toch niet aangerekend. We hebben dit verblijf nog uitgebreid met 2 nachten in hotel Koener in clervaux ( reserveringnr. 070424630 ). Ook van dit hotel waren we uiterst tevreden , maar waren er tevens problemen met het half pension . Er waren nml. 3 locaties waar we konden gaan eten , maar op elke plek was er onduidelijkheid over wat ze ons konden aanbieden voor ons geboekte half pension. Uiteindelijk ook hier al bij al lekker gegeten.

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    8,0
  • Hygiëne
    8,0

9

MARNIX D.

Koppel

27/08/2020

Grand hotel & Spa Gerardmer

Eerder klassiek interieur maar heel net en ruimtelijk, terras is eerder lounge maar goed ingepast in tuin en het geheel. Wij proberen steeds te kiezen voor halfpension met keuze menu en dat is daar zeer goed meegevallen. Correct en behulpzaam personeel, grote parking aan hotel. Spa en fitness infrastructuur maar gezien de huidige situatie hebben we daar geen gebruik van gemaakt. Volgens ons een correcte prijs kwaliteit keuze. Een minpuntje is wel dat de aangekondigde toegiften zoals oa gratis apero niet meer vermeld worden bij aankomst maar dit is verwaarloosbaar want hadden het ook vergeten.

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    8,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    8,0

9

CHRISTIAN L.

Couple

12/09/2021

hotel ++++

tres bonne situation

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    8,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    9,0

9

PASCAL V.

Couple

13/08/2021

Bon logement .un petit bémol pas de frigo dans la chambre et airco qui doit seulement être placé.

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    9,0

10

MICHELE M.

Couple

18/10/2020

logement

EXCELLENT HOTEL PERSONNEL DE TRES HAUT NIVEAU ET PATRON SUR LE PONT DU MATIN AU SOIR

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    10,0

9

JACQUES K.

Couple

14/08/2020

chambre confortable

Chambre confortable

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    10,0
bestemming
Even geduld. We berekenen de prijs voor jouw reisgezelschap.
Even geduld. We zoeken je vakantie.