TUI BLUE Lagoon Princess (met swim-upkamers), Chalkidiki | TUI

TUI BLUE Lagoon Princess (met swim-upkamers)

Info

Info over TUI BLUE Lagoon Princess (met swim-upkamers)

TUI BLUE Lagoon Princess maakt deel uit van de Blue Lagoon-keten. Dit luxueuze hotel weerspiegelt de Village stijl en ligt aan een prachtig zandstrand. Het is uitermate geschikt voor een vakantie met het hele gezin, niet in het minst dankzij de familiekamers met 2 slaapkamers, de verschillende swim-upkamers en het privézwembad bij de luxesuites. Er staat de kinderen veel waterpret te wachten in het kinderzwembad en het plonsbadje voor de allerkleinsten. Er is zelfs een bootje met glijbanen en fonteinen!

Ontdek TUI BLUE.

Faciliteiten

  • Kinderspeelruimte
  • Kapsalon
  • Schoonheidssalon
  • Shops
  • Wasservice
  • Privéparking (gratis)
  • Wifi (gratis) in het hele resort

Sport & ontspanning

  • 4 zoetwaterzwembaden, bubbelbad, kinderbad (met 4 glijbanen, waarvan 1 voor kinderen jonger dan 5 jaar en 3 voor kinderen tussen 5-10 jaar), plonsbad, zonneterras
  • Gratis ligzetels en parasols aan het zwembad en het strand
  • Gratis handdoekenservice
  • Overdekt zwembad (vanaf 16 jaar)
  • Gratis: zie All In
  • Betalend: tennis (met verlichting), spacentrum (vanaf 16 jaar) met bubbelbad (onderdeel van een verzorgingskamer), massages en verzorgingen

Restaurants & bars

  • Zie All In
  • Hoofdrestaurant met terras (ontbijt en avondmaal in buffetvorm, showcooking)
  • Barbecue-restaurant in openlucht (middag- en avondmaal in buffetvorm)
  • Taverne aan het strand (middagmaal in buffetvorm, à-la-carteavondmaal)
  • Deftige kledij gewenst tijdens het avondmaal
  • Hoofdbar, poolbar, pool-/beachbar, entertainment bars

Verblijf:

Alle kamers beschikken over badkamer (haardroger, badjas en slippers op aanvraag bij de receptie), tegelvloer, hoofdkussenservice (gratis), individuele airco, telefoon, wifi (gratis), satelliet-tv (flatscreen), koelkast, koffie- en theefaciliteiten, safe (gratis) en terras

  • Swim-upkamer (2 pers.) met douche in bad, zeezicht en toegang tot het gemeenschappelijk zwembad (type 20)

  • Swim-upjuniorsuite (2-3 pers. / 2 volw.+2 kind.) met bad, douche en toegang tot het gemeenschappelijk zwembad: 1 slaapkamer, 1 salon (type 21)

  • Swim-upfamiliekamer (2 volw.+2 kind. / 3 volw.+1 kind) met douche in bad en toegang tot het gemeenschappelijk zwembad: 2 slaapkamers (waarvan 1 met stapelbed) (type 22)

  • Swim-upsuite (2-3 pers. / 2 volw.+3 kind.) met bad, douche en toegang tot het gemeenschappelijk zwembad: 1 slaapkamer, 1 salon, op aanvraag (type 23)

  • Luxesuite (2-3 pers. / 2 volw.+3 kind., duplexkamer) met bad, douche en privézwembad: 1 slaapkamer, 1 salon (type 24)

  • Eén persoon in dubbele kamer met douche in bad en balkon of terras met tuinzicht, op aanvraag (type 29)

  • Kinderbedje (0-2 jaar) gratis (niet mogelijk bij maximale bezetting in types 20 en 29)
  • 286 kamers

Onze mening

Je vakantie tijdens corona

  • Kijk voor alle maatregelen en reisvoorwaarden per bestemming op de TUI coronapagina’s
  • Door lokale coronaregels op je bestemming en het aantal gasten in een accommodatie moeten hotels soms (op het laatste moment) aanpassingen doen.
  • Het kan zijn dat faciliteiten (zoals bv. à-la-carterestaurants, bars, sport- en wellness faciliteiten,…) niet, slechts gedeeltelijk of afwijkend geopend zijn.
  • Deze aanpassingen kunnen elke dag voorkomen of wijzigen, het is daarom helaas voor ons niet mogelijk om alle wijzigingen vooraf inzichtelijk voor je te maken.
  • In de TUI app delen we ook belangrijke informatie met je. Zorg dat je deze voorafgaand aan je vertrek installeert op je telefoon, zo kunnen we je goed bereiken.
  • Via de app staat het TUI team 24/7 voor je klaar en kan je elk moment contact opnemen met onze Nederlandstalige digitale reisleiding.
  • Houd er rekening mee dat niet op alle bestemmingen reisleiding fysiek aanwezig zal zijn.
Troeven
  • Ideaal voor families met kinderen
  • Swim-upkamers
  • Kamers met privézwembad
  • Vlak bij een breed zandstrand
TUI voordelen
  • Host(ess) in het hotel*
  • FAIR TRAVEL
  • TUI laagsteprijsgarantie
Ligging
  • Op 50 m van het zandstrand (ervan gescheiden door de kustweg)

  • Op 1 km van Kalives

  • Op 5 km van Gerakini

  • Op ± 60 km van de luchthaven (transfer heen en terug inbegrepen)

All in

All In

  • Amerikaans ontbijtbuffet met showcooking
  • Laat continentaal ontbijtbuffet
  • Middagmaal: koude en warme gerechten en snacks
  • Avondmaal in buffetvorm met showcooking of 1x/week in de taverne en 1x/week in het barbecue-restaurant (wijn in fles betalend)
  • Selectie van lokale en internationale alcoholische (10-24u.) en niet-alcoholische dranken (9-24u.)
  • 2 tennisterreinen (overdag), basketbal
  • Beachvolley en pingpong: materiaal mits waarborg
  • Fitness, sauna, stoombad
  • Animatie overdag (6x/week) en 's avonds voor kinderen (4-12 jaar) en volw., enkele dagen/week: shows en livemuziek
  • Bamse Club (3-5 jaar), @611 (6-11 jaar) en The Hangout (12-15 jaar) heel het seizoen
Prijzen & kamertypes

Kies het kamertype en vakantiepakket voor je hele reisgezelschap in TUI BLUE Lagoon Princess (met swim-upkamers)

Klik op de prijs in onderstaande prijstabel om je kamertype of datum te wijzigen.
Laden...
Ligging
Laden...
Beoordelingen

6.6

TUI BLUE Lagoon Princess (met swim-upkamers)

6 beoordelingen van TUI gasten

Voldoende

  • Kamer
    6,0
  • Eten & drinken
    6,5
  • Ligging
    6,2
  • Service
    7,5
  • Hygiëne
    7,8
Na hun vakantie krijgen de TUI-reizigers de vraag om hun vakantie te beoordelen. De algemene score die je bovenaan in de blauwe bol ziet, is het gemiddelde van de scores bij de vraag "Als je terugdenkt aan je vakantie in het algemeen, hoe beoordeel je de accommodatie?”. Per beoordeling kan de TUI-reiziger ook verschillende onderdelen van de accommodatie evalueren, zoals de kamer, het eten & drinken, de ligging, de service en de hygiëne. Deze scores worden getoond bij 'Bekijk scores', maar worden niet meegeteld in de algemene totaalscore.

7

RAF V.

Familie jonge kinderen

16/07/2021

Service moet beter voor 5 sterren!

Over de accommodatie en faciliteiten alleen maar lof! Heel veel zwembaden en de swim up room die wij voor het eerst boekten, is ons enorm bevallen. Overal dichtbij en wij hebben genoten van onze locatie op het resort. Vaak zwommen wij alleen in de pool dus dat was grote luxe. We zaten vlakbij bar, strand, tussen 2 resto’s en de snackbar was om de hoek MAAR in tegenstelling tot onze vorige reizen, stelden we vast dat service niet kon vergeleken worden met andere 5-sterren waar we reeds verbleven. Personeel in het algemeen niet echt vriendelijk, slechts een stand op resort voor snacks dat onderbemand stond en dus lange wachtrijen tot gevolg. Bovendien kregen ze nauwelijks hun ijs of slush koel wat tegenvaller was voor de kids. Ook voor het restaurant ‘s avonds was het lang aanschuiven en was keuze vrij beperkt te noemen en dit werd heel traaag aangevuld, net als glazen en borden. Om 18u moet iedereen reeds uit het zwembad, wat wel vroeg is met zomerse temperaturen. Het brede zandstrand is eigenlijk een schelpen- en wierstrand en is niet uitnodigend. Zandkasteel bouwen zat er dus niet in. Hotel zelf 5 sterren waard maar service slechts 3. Kortom veel te duur voor afgeleverde service die we toch wel gewoon waren. Meestal boeken we RIU maar we vergelijken dit met zelfde keten, nl. Blue Lagoon te Kos welke enkele jaren geleden veel beter was in het algemeen.

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    7,0
  • Ligging
    6,0
  • Service
    6,0
  • Hygiëne
    9,0

10

MARIA-DIANE C.

Familie jonge kinderen

16/07/2021

Super tevreden over ons verblijf in de swim up kamer. Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    8,0

8

JELLE R.

Familie jonge kinderen

07/09/2020

TUI Blue Lagoon Princess

Algemeen: - goede faciliteiten, moderne kamers, vriendelijk personeel, goede hygiëne. - mindere punten: variëteit eten en kwaliteit van restaurant "Green Grill". Klantvriendelijkheid bij problemen, zie onder. Frequentie kuisen kamers / handdoeken verversen. Check-in / Checkout. Detail: Tijdens de busrit naar het hotel werd ons aangeraden om reeds online in te checken om wachttijd te vermijden. Eens in het hotel moest er toch nog ingecheckt worden (20 minuten aanschuiven in een rij) om dan uiteindelijk te horen te krijgen dat de kamer niet beschikbaar was. Het was toen 14u30, er werd vermeld dat om 15u de kamer beschikbaar ging zijn. Om 15u15 en om 16u nogmaals gaan horen, maar nog steeds geen kamers beschikbaar. Uiteindelijk om 17u gezegd dat deze situatie onaanvaardbaar was. Dit werd afgewimpeld en op Covid 19 procedures gestoken. Na aandringen toch een TUI manager te pakken gekregen die toegaf dat het niet OK was en dat ze gepaste compensatie gingen voorzien. Dit had veel mooier kunnen opgelost worden. In plaats van mee oplossingen te zoeken met de klant werden ze afgewimpeld en legden ze het probleem van het hotel (geen kamer beschikbaar) bij de klant. Er waren nog Belgische klanten met hetzelfde probleem en deze waren niet tevreden. Suggesties: - Vergemakkelijk het check-in proces. Waarom moet er 3 maal dezelfde gegevens doorgegeven worden (bij boeken, online via de app en nog eens ter plaatse). 20 minuten aanschuiven ter plaatse is geen leuke start. - In plaats van mensen aan hun lot over te laten (3 uur lang zonder kamer / in reiskledij / met een baby), wees proactief bij problemen (toegeven dat de kamers niet beschikbaar zijn, realistisch zeggen wanneer ze wel beschikbaar zijn, mogelijkheid geven courtesy room te gebruiken zodat ze kunnen omkleden en bvb aan zwembad gaan liggen, kleine tegemoetkoming die geen of weinig geld kost, bvb extra a la carte avond, gratis strandzetel, flesje schuimwijn op de kamer, 1 x gratis room service, etc...)

  • Kamer
    7,0
  • Eten & drinken
    6,0
  • Ligging
    5,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    10,0

9

JO S.

Familie jonge kinderen

17/08/2020

Tui Blue Lagon Princess

We hebben een top vakantie gehad. Een heel mooi hotel. Door de corona was het hotel maar half bezet. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Alleen van het poetspersoneel zijn we niet tevreden. De kamer zou maar 2x gepoetst worden door covid-19. Geen probleem. Maar bij aankomst was de kamer helemaal niet proper. Enkel wat gestofzuigd. Niet met nat gepoetst. Na 4 dagen hebben we zelf onze handdoeken buiten aan de deur moeten leggen en het toiletpapier was op. Als je dit aan de receptie meldt, zeggen ze dat de poetsploeg doorgegeven heeft wel gepoetst te hebben. Maar dit was niet het geval! En als ze dan komen poetsen is het heel oppervlakkig en op enkele minuten zijn ze weer weg.

  • Kamer
    5,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    9,0

5

MYRIAM B.

04/08/2021

Good... but not for the price.

...

  • Kamer
    7,0
  • Eten & drinken
    5,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    7,0

1

GEERT J.

Famille avec jeunes enfants

05/07/2021

Impropre, la propreté laisse indésirable

Nous avons effectué un voyage en famille avec des jeunes enfants et un bébé de 8 mois et une chambre swing up . Nôtre chambre après 4 jours n’avait toujours pas été nettoyer correctement , le personnel de l’entretien se contenter de juste refaire les lits et les draps n’ont jamais été changé. Après 4 jours nous avons dû demander qu’on puisse changer les draps de lit et que notre chambre soit correctement nettoyer vue que nous avions des jeunes enfants. La chambre était remplie des fourmis et la salle de bain était remplie de taches et des fourmis, certaines fourmis se sont introduit dans la boîte de lait de mon bébé de 8 mois , mon bébé n’avait plus de lait jusqu’à la fin du séjour. Nous avons dû improviser pour que mon fils puisse se nourrir correctement. Cette Hotel ne vaut pas un 5 étoiles . Les activités pour enfants promis sont inexistants. Hôtel à éviter !!!

  • Eten & drinken
    3,0
  • Service
    2,0
  • Hygiëne
    4,0
bestemming
Weer
Weer
Laden...
Even geduld. We berekenen de prijs voor jouw reisgezelschap.
Even geduld. We zoeken je vakantie.