Epidaurus, Dubrovnik | TUI
Info

Info over Epidaurus

Wakker worden in een mediterraan klimaat, het geluid van de golven op de achtergrond, zwemmen in de kristalheldere wateren van de Dubrovnik Riviera, dat klinkt pas echt als vakantie. Hotel Epidaurus ligt bovendien vlak bij het historisch centrum van Cavtat, ideaal dus voor wie houdt van rust en ontspanning, maar toch nabij enkele bezienswaardigheden wil verblijven.

Faciliteiten

  • Kinderspeelruimte
  • Wasservice
  • Shop
  • Wifi (gratis) in een deel van het resort

Sport & ontspanning

  • 2 zoetwaterzwembaden, kinderbad, zonneterras, tuin
  • Gratis ligzetels en parasols aan de zwembaden (beperkt aantal)
  • Gratis handdoekenservice (mits waarborg)
  • Gratis: zie All In
  • Betalend: tennis, tennisles, banana, duiken, waterfiets

Restaurants & bars

  • Zie All In
  • Hoofdrestaurant met terras (maaltijden in buffetvorm)
  • Dalmatisch avondmaal (1x/week)
  • Gala-avondmaal (1/7-31/8)
  • Lobbybar, snackbar, beachbar
  • Deftige kledij gevraagd tijdens de maaltijden

Verblijf:

Alle kamers beschikken over badkamer (douche, haardroger), tapijt, individuele airco, telefoon, wifi (gratis), satelliet-tv, safe (gratis)

  • Standaardkamer (2-3 pers.) (type 20)

  • Superieure kamer (2-3 pers.) met balkon en lateraal zeezicht (type 21)

  • Superieure kamer (2-3 pers.) met balkon en zeezicht (type 22)

  • Eén pers. in dubbele kamer, op aanvraag (type 29)

  • Kinderbedje (0-2 jaar) gratis (niet mogelijk bij maximale bezetting)
  • 312 kamers

Onze mening

Je vakantie tijdens corona

  • Kijk voor alle maatregelen en reisvoorwaarden per bestemming op de TUI coronapagina’s
  • Door lokale coronaregels op je bestemming en het aantal gasten in een accommodatie moeten hotels soms (op het laatste moment) aanpassingen doen.
  • Het kan zijn dat faciliteiten (zoals bv. à-la-carterestaurants, bars, sport- en wellness faciliteiten,…) niet, slechts gedeeltelijk of afwijkend geopend zijn.
  • Deze aanpassingen kunnen elke dag voorkomen of wijzigen, het is daarom helaas voor ons niet mogelijk om alle wijzigingen vooraf inzichtelijk voor je te maken.
  • In de TUI app delen we ook belangrijke informatie met je. Zorg dat je deze voorafgaand aan je vertrek installeert op je telefoon, zo kunnen we je goed bereiken.
  • Via de app staat het TUI team 24/7 voor je klaar en kan je elk moment contact opnemen met onze Nederlandstalige digitale reisleiding.
  • Houd er rekening mee dat niet op alle bestemmingen reisleiding fysiek aanwezig zal zijn.
Troeven
  • Charmante omgeving
  • Verblijven in All In
  • Direct aan het strand
TUI voordelen
  • 24/7 Nederlandstalige online service
  • TUI laagsteprijsgarantie
Ligging
  • Direct aan het strand

  • Op 1 km van het historisch centrum van Cavtat

  • Op ± 5 km van de luchthaven (transfer heen en terug inbegrepen)

All in

All In

  • Ontbijt, middag- en avondmaal in buffetvorm
  • Selectie van lokale alcoholische en niet-alcoholische dranken (10-23u.)
  • Beachvolley, volleybal, boccia, pingpong, aquarobic
  • Animatie overdag en 's avonds (livemuziek, folklore)
  • Miniclub (4-12 jaar), minidisco (meerdere keren per week)
Prijzen & kamertypes

Kies het kamertype en vakantiepakket voor je hele reisgezelschap in Epidaurus

Klik op de prijs in onderstaande prijstabel om je kamertype of datum te wijzigen.
Laden...
Ligging
Laden...
Beoordelingen

4.7

Epidaurus

15 beoordelingen van TUI gasten

Teleurstellend

  • Kamer
    5,5
  • Eten & drinken
    3,1
  • Ligging
    7,9
  • Service
    4,7
  • Hygiëne
    3,8
Na hun vakantie krijgen de TUI-reizigers de vraag om hun vakantie te beoordelen. De algemene score die je bovenaan in de blauwe bol ziet, is het gemiddelde van de scores bij de vraag "Als je terugdenkt aan je vakantie in het algemeen, hoe beoordeel je de accommodatie?”. Per beoordeling kan de TUI-reiziger ook verschillende onderdelen van de accommodatie evalueren, zoals de kamer, het eten & drinken, de ligging, de service en de hygiëne. Deze scores worden getoond bij 'Bekijk scores', maar worden niet meegeteld in de algemene totaalscore.

5

LUC V.

Koppel

14/08/2021

Hotel was wat verouderd en voldeed niet geheel aan de verwachtingen. Dit kan deels te verklaren zijn door Covid, maar zeker niet alles. Eten was zeker goed en lekker, maar eentonig na een aantal dagen, het was steeds hetzelfde. Geen airco in het restaurant waardoor het erg warm was. Buiten beperkt aantal plaatsen in de schaduw. Kamers werden niet dagelijks opgeruimd, waardoor er niet altijd verse handdoeken ter beschikking waren. Er waren ook geen handdoeken voor aan het zwembad/strand voorzien. Kamers waren erg klein met een zeer kleine badkamer. Geen koffie of water op de kamer. Zwembad was erg druk en alle animatie was in het Frans. Pluspunt is zeker directe toegang tot het strand en de zee, met ligstoelen en parasols. Je moest er wel vroeg genoeg bij zijn voor een goede plaats. Strand met keien, waardoor waterschoenen noodzakelijk zijn. Drank bij de all-in-formule was zeker voldoende. Je moet wel zelf zorgen voor water op de kamer, maar dit kon je gewoon meenemen vanuit de bar. Personeel van het hotel was vriendelijk en behulpzaam. Hostess van Tui was ook erg behulpzaam en zeer vaak in het hotel aanwezig voor vragen. Wel beperkt aantal uitstappen mogelijk, maar dit komt waarschijnlijk door de wat afgelegen ligging en de nog geldende Covid-maatregelen. Al bij al viel dit hotel een beetje tegen, we zijn iets beter gewend van Tui. Maar we hebben het onze vakantie niet laten verpesten en we hebben genoten van de prachtige omgeving.

  • Kamer
    3,0
  • Eten & drinken
    6,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    4,0

1

HEIDI H.

Vrienden

14/08/2021

Epidaurus - Dubrovnik

Laten we beginnen met de pluspunten: zeer dicht bij het strand met prachtig uitzicht, op wandelafstand (20 min.) van een gezellig stadje (Cavtat). Mooie kamer met goede airco. Vriendelijk personeel aan de receptie. Jammer genoeg waren er heel wat minpunten: vuil hotel - restaurant beneden alle peil - coronamaatregelen werden niet gevolgd in het restaurant - geen airco in het restaurant - vuil terras - 5 wespennesten met alle gevolgen van dien - te weinig personeel waardoor we zelf onze tafel moesten afruimen, reinigen en dekken - ook steeds op zoek naar bestek, borden enz. - weinig tot geen variatie in het menu en onvoldoende kwaliteit - kapotte parasols werden niet hersteld op het strand - drank all inclusive was niet te drinken - bij aankomst om 8:45 konden we niet ontbijten en moesten wachten tot 12:00u om iets te kunnen eten. Hadden we dit op voorhand geweten, hadden we op de luchthaven iets kunnen kopen.

  • Kamer
    7,0
  • Eten & drinken
    2,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    5,0
  • Hygiëne
    2,0

3

TIM C.

Koppel

11/08/2021

Ligging heel goed en daar is zo goed als alles mee gezegd.

Pluspunten: Goede ligging, vlakbij luchthaven. Goede airco en bedden. Minpunten: Bij aankomst 's morgens vroeg, mochten we nog niet ontbijten. Het restaurant was beneden alle verwachting. Je moest zelf je tafel dekken, bestek was moeilijk te vinden, onvriendelijk personeel, het eten was eentonig en niet smakelijk. Na de 2de dag zijn we buiten het hotel gaan eten! Er was geen airco in het restaurant, buiten kon je niet gaan zitten wegens het grote aantal wespen. Het is een all-inn formule, maar koffie kon je niet krijgen in het restaurant bij het middag-en avondeten. Kamer: veel geluidshinder door tussendeur naar een gekoppelde kamer. Je kon elk gesprek meeluisteren van de buren. Badkamer zeer klein. Geen lateraal zeezicht omdat op het balkon een plexi was voorzien aan de ballustrade waar je niet kon doorkijken. Gezellig op het terras zitten en gienieten van het mooie uitzicht kon dus niet. Roomservice kwam niet alle dagen? Ik ben dit gaan melden aan de receptie en ze hebben meteen iemand gestuurd om schone handdoeken te brengen. 1 Van de 2 zwembaden was buiten gebruik. Het zwembad dat wel open was, was heel klein. Het hotel was in het algemeen vuil. Er werd niet voldoende gepoetst. Dit hotel is geen aanrader en zijn sterren niet waardig volgens prijs/kwaliteit.

  • Kamer
    3,0
  • Eten & drinken
    2,0
  • Ligging
    7,0
  • Service
    2,0
  • Hygiëne
    1,0

3

GLENN K.

Familie oudere kinderen

07/08/2021

Bedrog

Dit is puur bedrog , vuil geen zwembad prijs kwaliteit nul

  • Kamer
    2,0
  • Eten & drinken
    1,0
  • Ligging
    4,0
  • Service
    6,0

4

MARLEEN J.

Koppel

07/08/2021

Geen net hotel, oud gebouw zeker voorzijde, niet te vergelijken met de foto’s op de website

De kamer was klein maar wel proper. De andere ruimtes waren niet proper onderhouden. Tapijt in de gangen met plekken, trappenhallen en terras heel vuil. Deze werden tijdens ons verblijf GEEN enkele keer met water gekuist. Het eten liet te wensen over, koeling werkte niet, de ham en kaas bij het ontbijt lagen gewoon te zweten. Avondeten niets bijzonder. We gingen speciaal vroeger eten om nog een net en appetijtelijk buffet te hebben want een uur later was het een puinhoop. De wijn was niet te drinken, de cocktails aan het zwembad waren niet lekker. Personeel niet enthousiast (daar hebben ze misschien een reden voor maar mogen de toeristen niet onder lijden). Ze konden niet volgen met het afruimen en schoonmaken van de tafels en stoelen. De toeristen ruimden af en namen dan zelf product om tafel en stoelen proper te maken.

  • Kamer
    7,0
  • Eten & drinken
    3,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    3,0
  • Hygiëne
    1,0

1

BERT D.

Familie oudere kinderen

04/08/2021

Hotel is zijn 3 sterren niet waard

Kamers waren vernieuwd en redelijk OK. Maar voor de rest was het beneden alle peil. Erg vuil , enkel 1 zwembad omdat andere gesloten was . Beloofd dat het maar voor 7 dagen was maar tijdens ons verblijf geen werken gezien aan dit zwembad. In restaurant was ht alle dagen zelfde eten, weinig keuze of variatie. Zeer onvriendelijk personeel, en moesten zelf onze tafel reinigen. Het was zeker niet coronaproef want hoewel mondmasker verplicht was liep iedereen er zonder.

  • Kamer
    5,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    1,0
  • Hygiëne
    1,0

2

SAM D.

Koppel

28/07/2021

Slecht

Heel slecht hotel ,onvriendelijk personeel, slecht eten + drinken, vuil terras, ,zwembad stond leeg. Ligging van het hotel en de kamer was goed.

  • Kamer
    7,0
  • Eten & drinken
    2,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    1,0
  • Hygiëne
    1,0

8

THÉRÈSE G.

Couple

08/09/2021

hotel avec vue idyllique

nourriture bonne mais peu de choix,compréhensible avec le taux d'occupation mais ingrédients de bonne qualité;boissons ok;propreté ok ;personnel ok

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    7,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    9,0

8

VÉRONIQUE D.

Couple

18/08/2021

Petit mais fonctionnel

Nous avons eu une jolie petite chambre bien décorée donnant sur un mur (mais nous ne faisions que nous reposer ou dormir donc ce n'était pas le principal) et un volet pour la fenêtre qui était fort pratique lorsque le soleil se levait le matin. Il faisait donc bien noir dans la chambre. Nous étions deux, donc deux lits, nous en avions un troisième à côté, qui n'était pas utile pour nous et donc nous perdions de la place pour pouvoir circuler dans notre chambre. Beaucoup de rangements , très intéressant ainsi qu'un coffre fort, très utile. La salle de bain est très petite mais super fonctionnelle. Il ne faut pas y rentrer à trois mais la douche est nickel et rien à dire de l'eau bien chaude. L'hôtel est très bien situé, le cadre est magnifique et il fait assez calme, c'est un des points forts de l'hôtel. Les animations, c'est aussi un autre point fort de l'hôtel. Les animateurs parlent français, ça aide beaucoup car la plupart des employés de l'hôtel ne vous comprennent pas. Ils sont au top! Ils viennent vous chercher, vous parlent et donnent une superbe ambiance autour de la piscine ou autres animations. Le gros point négatif de cet hôtel est malheureusement la nourriture. Je suis très tolérante mais là payer un all-in pour y manger des nuggets, frites , des crudités sinon on risquait d'être malade, pas beaucoup de choix, pas assez de nourriture pour tout le monde, c'est vraiment très malheureux et pourtant l'hôtel s'était déjà bien amélioré par rapport aux semaines précédentes. Lorsque j'ai réservé en juin, l'hôtel était à 9.1, il est maintenant à 5.2, je pense qu'il faut se poser des questions. Dans l'ensemble, nous avons passé de belles vacances .

  • Kamer
    7,0
  • Eten & drinken
    2,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    8,0
  • Hygiëne
    8,0

8

ADELIA D.

Famille avec adolescents

07/08/2021

Propre et confortable , les lit étaient confortables, le services de nettoyage régulier pas très très bon

  • Kamer
    4,0
  • Eten & drinken
    4,0
  • Ligging
    7,0
  • Service
    4,0
  • Hygiëne
    6,0
bestemming
Weer
Weer
Laden...
Even geduld. We berekenen de prijs voor jouw reisgezelschap.
Even geduld. We zoeken je vakantie.