Info over Anezi Tower
Dit hotel heeft een centrale ligging dicht bij het strand en het centrum van Agadir. Of je nu kiest voor een verblijf in halfpension of All In, je geniet er van een prima service en een prachtig zicht op de baai. En ook in je kamer word je verwend met minstens lateraal zeezicht. Wie zin heeft in iets sportiefs kan gaan tennissen, petanquen of pingpongen. Wie uit is op verwennerij kan zich lekker ontspannen in de sauna, hamam of bij een heerlijke massagebeurt.
Faciliteiten
- Parking (gratis)
- Wasservice
- Roomservice (24/24u.)
- Wifi (gratis) in het hele resort
Restaurants & bars
- Zie All In (mits toeslag)
- Restaurant (maaltijden in buffetvorm)
- Loungebar, poolbar
Sport & ontspanning
- 2 zoetwaterzwembaden, bubbelbad, kinderbad
- Gratis ligzetels en parasols aan het zwembad en aan het strand
- Gratis handdoekenservice
- Gratis: tennis, pingpong, petanque, fitness, softanimatie, miniclub (4-12 jaar)
- Betalend: sauna, hamam, massage
Verblijf:
Alle kamers beschikken over badkamer (bad of douche, haardroger), tegelvloer, individuele airco, telefoon, wifi (gratis), satelliet-tv (flatscreen), safe (betalend) en balkon
Standaardkamer (2-3 pers.) met lateraal zeezicht (type 20)
Kamer met zeezicht (2-3 pers.) (type 21)
Eén persoon in dubbele kamer met lateraal zeezicht (type 29)
Promokamer (2-3 pers.) met lateraal zeezicht (type 25)
- Kinderbedje (0-2 jaar) gratis (niet mogelijk bij maximale bezetting)
- 255 kamers
Onze mening
☀☀☀☀
Troeven
- Kamers met minstens lateraal zeezicht
- Prachtig zicht op de baai
- Mogelijk in halfpension of All In
- Nabij het strand en het centrum
- Boek nu & betaal later!
- TUI laagsteprijsgarantie
Ligging
Op 300 m van het privézandstrand
Op 200 m van het centrum van Agadir
Op ± 25 à 30 km van de luchthaven (transfer heen en terug inbegrepen)
All In mits toeslag
- Ontbijt, middagmaal en avondmaal in buffetvorm
- Laat ontbijt (10-11u.)
- Water, frisdranken, 3 soorten wijn en bier bij de maaltijden
- Snacks (16-17.30u.)
- Selectie van lokale alcoholische en niet-alcoholische dranken (10-24u.)
- Fles water bij aankomst op de kamer
- Tennis, pingpong, petanque, fitness
- Softanimatie
- Miniclub (4-12 jaar)
Kies het kamertype en vakantiepakket voor je hele reisgezelschap in Anezi Tower


Anezi Tower
38 klantenbeoordelingen
Voldoende
- Kamer 7,2
- Eten & drinken 6,1
- Ligging 7,7
- Service 7,5
- Hygiëne 7,0
3
Familie jonge kinderen
29/09/2019
Hotel was afschuwelijk
Het eten was slecht,maar gelukkig -haden wij halfpension,dus konden wij ergens goed eten
- Kamer 5,0
- Eten & drinken 3,0
- Ligging 5,0
- Service 5,0
- Hygiëne 3,0
6
Koppel
13/09/2019
Anezi tower
geen info dat wij in ons hotel aankwamen ,,wij kregen de sleutel van onze kamer en info waar we konden gaan eten ,,zelf achter de handdoeken moeten vragen ,,de safe ook geen uitleg ook zelf moeten vragen en dan geen ijskast op de kamer ,,weer gaan vragen en voor een ijskast op de kamer moesten wij 5 euro PER DAG betalen ,wat wij niet gedaan hebben ,,is wel veel geld voor een all in
- Kamer 10,0
- Eten & drinken 5,0
- Ligging 10,0
- Service 6,0
- Hygiëne 10,0
4
Vrienden
23/08/2019
Niet wauw
Het hotel, kamers, zwembad,... Alles is verouderd. Hier en daar was er wel wat schade zichtbaar in onze kamer maar de poetsvrouwen deden hun best om alles netjes te houden. Zij waren ook altijd heel vriendelijk. De lakens werden ook meermaals veranderd. Als je niet gesteld bent op al te veel luxe valt het wel mee... Onze kamer was grotendeels ok maar onze buren zijn uiteindelijk drie keer van kamer moeten veranderen door 1 of ander defect (bv. schuifraam stuk). Aan de balie hebben ze nog wat te leren over klantvriendelijkheid. Bij aankomst kregen we geen uitleg (niet over wifi, bedjes aan strand, enz.). Voorbeeld: De animatie met de kinderen besloot om hen zoveel mogelijk schoenen te laten verzamelen... Wij wisten dit niet aangezien we op de bedjes wat geslapen hebben. Jammer genoeg waren de schoenen van een vriendin vermist. Gedurende twee dagen heeft ze van de receptie te horen gekregen dat dit haar fout was, ze geen tijd hadden om te zoeken, ze moest wachten, zij verantwoordelijk is voor haar materiaal,... Tot de verantwoordelijke voor het zwembad dit heeft opgevangen en haar daarna in een kamer vol schoenen heeft laten zoeken... Beetje absurd. Bij de mededeling dat het wel om steunzolen ging en het niet haar bedoeling was om iemand van streek te maken volgde gezucht en rollen met de ogen. Het eten valt goed mee (tajines en om de twee dagen pizza/pasta) maar ben je wel snel beu. Het ontbijt is wel heel druk. Voor een pannenkoek kan je snel 10-15 minuutjes wachten. Drank zit niet in halfpension en zelf all inclusive kan je niet alles krijgen. Tui had gezegd dat we water flessen konden krijgen aan de receptie maar na opnieuw wat rollen met de ogen en zuchten hebben we opgegeven. We hebben later ontdekt dat je deze in het restaurant kunt vragen. Tips: - Boek enkel dit hotel als je niet geeft om luxe/comfort - Ga niet op het openbaar strand maar zoek de bedjes van het hotel op het strand. (niet ver van Le Nil Bleu) Anders ga je non stop lastig gevalle
- Kamer 5,0
- Eten & drinken 5,0
- Ligging 5,0
- Service 2,0
- Hygiëne 3,0
7
Vrienden
31/07/2019
Anezi tower
Geen wifi aanwezig in de kamer, waardoor we een simkaart gekocht hebben. Het eten was ook niet bepaald lekker en ook niet marokkaans. Voor puree met kip kan ik ook in België blijven. Ontbijt was wel goed.
- Kamer 10,0
- Eten & drinken 4,0
- Ligging 8,0
- Service 10,0
- Hygiëne 7,0
6
Koppel
17/02/2019
Bij incheck niet geboekte kamer gekregen
Pas na lang zagen volgende dag rond de middag geboekte kamer gekregen. De kamer stonk heel regelmatig naar rioolgeur.
- Kamer 6,0
- Eten & drinken 6,0
- Ligging 8,0
- Service 6,0
- Hygiëne 6,0
10
Vrienden
03/02/2019
Prima
De kamer was verzorgd, het hotel was ideaal om te relaxen en tot rust te komen, de service was ook in orde, het enige minpunt was het eten, er was niet echt veel variatie, en geen westers eten
- Kamer 10,0
- Eten & drinken 6,0
- Ligging 9,0
- Service 10,0
- Hygiëne 10,0
7
Koppel
30/01/2019
Hotelkamer aan het vernieuwen,wat noodzakelijk is,en daardoor de ganse dag lawaai van boorhamers
- Kamer 5,0
- Eten & drinken 7,0
- Ligging 6,0
- Service 7,0
- Hygiëne 5,0
4
Koppel
27/01/2019
Niet echt een 4ster
Ik had een tweepersoonsbed gevraagd en we kregen 1 1 bedjes, oude badkamer, de terrastafel en stoelen lag nog in de kamer. Het was er stoffig. Ze konden geen andere kamer geven,omdat de verantwoordelijke er niet was. De volgende dag heben we een andere kamer gekregen. Juist dezelfde met een oude badkamer,maar ik was al blij voor een tweepersoonsbed. Slechte bedden Het eten was goed, we wisten wel niet dat je je drank moet betalen bij halfpension. (Misschien is dat altyd bij halfpension?) Zwembad was niet verwarmd en dus ijskoud. Ligt midden in centrum, je kunt te voet overal naartoe, tot de Marina wandelen en terug. Soms waren de obers aan het ruzie maken met elkaar in het restaurant terwijl mensen nog in het restaurant zaten. Kluis is te betalen! Raar!!!!
- Kamer 8,0
- Eten & drinken 7,0
- Ligging 8,0
- Service 5,0
- Hygiëne 2,0
6
Koppel
25/01/2019
Lekker eten maar geen 4*, ouderwetse kamers, 3 dagen moeten aandringen om juiste kamer te krijgen (aan de zonnekant)
Slechte WIFI, laat geen geld rondslingeren in je kamer want het dienstmeisje denkt dat het zakgeld is. Eerste dag geen water voor douche of toilet, Doucheslang te kort en temperatuur van water niet te regelen (te warm of te koud) Vriendelijk personeel. Extreem dure in de bar (> 5 euro/pintje) Koud en ouderwets zwembad, was niet verwarmd en grote gekraakte betonnen randen aan het zwembad. Dringend aan vernieuwing toe.
- Kamer 5,0
- Eten & drinken 7,0
- Ligging 8,0
- Service 8,0
- Hygiëne 7,0
1
Koppel
02/01/2019
de kamer
De bedden en de kussens waren oud en uncomfortable.
- Kamer 3,0
- Eten & drinken 4,0
- Ligging 8,0
- Service 9,0
- Hygiëne 8,0
Marokko
Meer informatie over MarokkoAgadir
Meer informatie over AgadirWeer

6.9