- FAQ
- Boeking en Betaling
- Nieuwe boeking
- Hoe kan ik een aangepaste kamer boeken voor personen met beperkte mobiliteit?
Hoe kan ik een aangepaste kamer boeken voor personen met beperkte mobiliteit?
Een aangepaste kamer beschikt over bredere deuren en beschikt over een volledig rolstoeltoegankelijke badkamer met aangepast toilet. Aangepaste kamers kunnen duurdere kamers zijn zoals superieure kamers of kamers met zeezicht.
Vraag deze kamer aan tijdens het boeken bij je reisagent of via onze rubriek “Service & Contact” op onze website.
Voor een vliegvakantie:
- De aanvraag kan worden gedaan nadat je assistentie voor de vlucht hebt aangevraagd tijdens het boeken. Hiervoor ontvang je een formulier voor zowel de aanvraag van de assistentie op de vlucht als de aangepaste kamer.
- Plooibare rolstoelen kunnen mee op de reguliere transfer.
- Elektrische rolstoelen of scootmobielen kunnen niet mee op de reguliere transfer.
- Als je volledig immobiel bent, kun je ook niet mee op de reguliere transfer.
Zowel voor Elektrische rolstoelen/scootmobielen of immobiele personen kun je een aangepaste transfer aanvragen. Neem hiervoor contact op met ons via “Service & Contact”. Voor bestemmingen zoals Kaapverdië en Gambia is het niet mogelijk een aangepaste transfer te boeken; dit moet je zelf regelen.
Voor een auto-, ski- of citytrip:
- De aanvraag voor een aangepaste kamer wordt op de dag van boeking gedaan.