My Hotel, Ardennen (België) en Henegouwen | TUI
Info

Info over My Hotel

My Hotel is een recent gebouwd hotel met een fris en modern interieur. Het is heerlijk vertoeven in de wellness na een verkwikkende wandeling of fietstocht in de prachtige omgeving. Daarna kan je van de lekkere keuken proeven in het mooie restaurant met veel natuurlijk licht.

INBEGREPEN

  • Maaltijden: warm en koud ontbijtbuffet of continentaal ontbijt

  • Gratis wifi

  • Extra: bij een verblijf van min. 3 nachten: toegang tot de wellness met zwembad, sauna en dampbad (2u/verblijf, volgens beschikbaarheid en te regelen aan de receptie bij aankomst). Bij een verblijf van min. 5 nachten: 2x toegang tot de wellness

  • Sport en ontspanning: fitness

  • Privéparking en -garage

MEER VAKANTIE

Mits toeslag.

Halfpension: 3 gangenkeuzediner.

FACILITEITEN

Restaurant, bar, zomerterras. Lift. Wellness met overdekt zwembad, sauna, dampbad, badjassen en -slippers en ligstoelen. Fietsverhuur. Oplaadpunt voor elektrische wagen

KAMERTYPES

84 kamers.

  • kamer 2 personen, ca. 28m2, nieuwere gedeelte

    • douche, haardroger, apart toilet
    • airco
    • thee- en koffiezetfaciliteiten
    • gratis wifi
    • tv
    • gratis minisafe
    • extra kinderbed mogelijk (type 20)
  • kamer 2 personen, ca. 28m2

    • balkon met tuinmeubelen, nieuwere gedeelte
    • douche, haardroger, apart toilet
    • airco
    • thee- en koffiezetfaciliteiten
    • gratis wifi
    • tv
    • gratis minisafe
    • extra kinderbed mogelijk (type 21)
  • 1 persoonskamer, nieuwere gedeelte

    • douche, haardroger, apart toilet
    • airco
    • thee- en koffiezetfaciliteiten
    • gratis wifi
    • tv
    • gratis minisafe (type 10)
Ter plaatse
Ter plaatse: toeristenbelasting ca. € 1/nacht/persoon. Kinderbed ca. € 10/nacht . Huisdieren niet toegelaten.

Je vakantie tijdens corona

  • Kijk voor alle maatregelen en reisvoorwaarden per bestemming op de TUI coronapagina’s
  • Door lokale coronaregels op je bestemming en het aantal gasten in een accommodatie moeten hotels soms (op het laatste moment) aanpassingen doen.
  • Het kan zijn dat faciliteiten (zoals bv. à-la-carterestaurants, bars, sport- en wellness faciliteiten,…) niet, slechts gedeeltelijk of afwijkend geopend zijn.
  • Deze aanpassingen kunnen elke dag voorkomen of wijzigen, het is daarom helaas voor ons niet mogelijk om alle wijzigingen vooraf inzichtelijk voor je te maken.
  • In de TUI app delen we ook belangrijke informatie met je. Zorg dat je deze voorafgaand aan je vertrek installeert op je telefoon, zo kunnen we je goed bereiken.
Troeven
  • Recent gebouwd hotel
  • Wellnes met zwembad
  • Lekkere keuken
  • In het gezellige stadje Malmedy
TUI voordelen
  • Gratis wifi in het hele hotel
Ligging
  • Op wandelafstand van het aangename centrum van Malmedy via een winkelstraat (1 km). Voor het hotel bevindt zich een open ruimte met zicht op de natuur rondom.

Prijzen & kamertypes

Kies het kamertype en vakantiepakket voor je hele reisgezelschap in My Hotel

Klik op de prijs in onderstaande prijstabel om je kamertype of datum te wijzigen.
Laden...
Ligging
Laden...
Beoordelingen

8.8

My Hotel

21 beoordelingen van TUI gasten

Uitstekend

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    8,5
  • Ligging
    9,1
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    9,4
Na hun vakantie krijgen de TUI-reizigers de vraag om hun vakantie te beoordelen. De algemene score die je bovenaan in de blauwe bol ziet, is het gemiddelde van de scores bij de vraag "Als je terugdenkt aan je vakantie in het algemeen, hoe beoordeel je de accommodatie?”. Per beoordeling kan de TUI-reiziger ook verschillende onderdelen van de accommodatie evalueren, zoals de kamer, het eten & drinken, de ligging, de service en de hygiëne. Deze scores worden getoond bij 'Bekijk scores', maar worden niet meegeteld in de algemene totaalscore.

9

MARC B.

Familie oudere kinderen

26/11/2021

prijs/kwaliteit

grote en nette kamers, restaurant met hedendaagse menukeuze en zeer verzorgd enkel toegang tot zwembad voor hotelgasten is te duur !

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    9,0

8

MARTIN B.

04/11/2021

My Hotel

Het logement was goed, mooi hotel schitterende omgeving Het personeel mag de hotelgasten iets meer er attent op maken dat een mondmaskers verplicht is

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    6,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    8,0
  • Hygiëne
    8,0

7

LODE B.

Koppel

18/07/2021

Duur, maar prijs vinden wij overdreven

Een prachtig hotel: accommodatie, netheid, ... zeker in orde. MAAR: * Aankomst mocht maar om 16u (wat wij al zeer laat vinden), maar wij hebben nog moeten wachten want onze kamer was niet klaar. Om 16u20 hebben wij onze kamer mogen betreden. * Receptie is vlot tweetalig volgens de brochure, maar zijn Nederlands was abominabel. Ik heb dan maar Frans gesproken. * Hoewel nergens vermeld eisten zij een nummer van een kredietkaart. Zij waren enorm verwonderd dat wij dit niet hadden en dat vormde bijna een probleem. Daardoor moesten wij elke avond onze consummaties contant betalen via bancontact of cash (waardoor wij elke avond de vraag kregen of wij geen kredietkaart hadden.) * Het ontbijt was eentonig en er waren geen verse pistolets (Vlaamse?) voorzien wat je in die prijsklasse wel mag verwachten. * Ons terras keek uit op een plat dak met keien en dit was het (niet bevorderlijk om eens rustig buiten te zitten). * We werden op een dag wakker gemaakt door het poetspersoneel omdat zij onze kamer wilden poetsen vóór 9u. * De dag van vertrek (moet om 11u zijn) kwamen wij terug van het ontbijt om 9u30 en ze waren al bezig met onze kamer voor te bereiden voor de volgende klanten. Wij hebben dan de verantwoordelijke geroepen dat wij vóór het ontbijt onze valiezen naar de auto hadden gebracht en dat wij dan de gewoonte hadden om nogeens onze tanden te poetsen en naar het toilet te gaan. Waarop zij kordaat heeft gehandeld en gevraagd heeft aan het personeel om de kamer te verlaten. * Wij vinden dit hotel geen viersterren waard, maar voor enkele dagen is het goed. In ons geval voor 6 nachten is het teveel.

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    6,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    8,0
  • Hygiëne
    9,0

9

WILLY L.

Koppel

18/07/2021

zeer goed

-eerste dagen werd de kamer pas na 16 u gepoetst terwijl het personeel al van voor 8u in de gang was ! geen wc papier aangevuld, asbak niet leeg -frigo op de kamer werkte NIET -hond in het restaurant terwijl er duidelijk stond dat dit verboden was Dikke pluim voor het onthaal en restaurant personeel !

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    10,0

10

WALTER R.

Koppel

20/06/2021

My Hotel in Malmedy

Zeer goed en modern hotel net buiten Malmedy. zeer vriendelijk onthaal in het Nederlands. Zeer ruime en verzorgde kamers. In deze coronatijden was de service uitstekend: ontbijtbuffet: alles mooi verpakt per portie voor de zelfbediening, het warm werd door het personeel op je bord gelegd. tafels stonden op minsten 1,5m uit elkaar. In de bar en restaurant gold hetzelfde principe maar met bediening aan het tafel. Menu halfpension bestand uit twee keuzes en werden afwisselend voorgesteld voor de twee eerste dagen, vanaf dag drie kon je kiezen uit het a la carte lijst, of gaf de chef kok een voorstel voor een alternatief menu. Donderdag was er een thema avond, deze veranderd elke week per land. Ruime parking zelfs een garage aanwezig. Op een 200 meter gelegen van het centrum en goede basis voor uitstappen naar Oostkantons. Aan te raden, het weer moet natuurlijk een beetje meezitten.

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    10,0

10

JOSE V.

Koppel

20/06/2021

My Hotel Malmedy België

Prachtige kamers, rustig gelegen, alle comfort, een pluspunt dat men koffie en thee kan maken in de kamer, iedere dag een klein flesje Spa Reine . Een kleine opmerking in de keuken is men niet gewoon dat de mensen 14 dagen blijven en halfpension nemen. Ze hebben het wel goed opgelost nadat we het gezegd hebben. Het eten was wel heel fijn en lekker, maar tijdens het weekend waren de wachttijden soms wat lang. Alle corona wetten werden goed opgevolgd in gans het Hotel. Zeker een aanrader!

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    10,0

9

JEAN B.

Koppel

30/05/2021

My Hotel Malmedy

Mooi modern hotel met alle confort, ook zeer toegankelijk voor minder mobiele personen. Zeer mooi terras

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    8,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    9,0

9

ROLAND D.

Koppel

25/04/2021

Hotel

Zeer mooi hotel.Goede service aan de balie.Vriendelijk personeel.Enkel de temperatuur in de kamer zou beter afgesteld worden , rekening houdend met de temperatuur buiten.Meer afwisseling in het avond eten als men langer of 3 nachten blijf.

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    7,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    10,0

9

CHRISTINE O.

Koppel

11/04/2021

Aanrader

Ideaal gelegen aan de rand van Malmédy, goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar De Hoge Venen, Coo/Stavelot, Spa enz. Talrijke wandel- en fietsmogelijkheden in de omgeving.. Modern gebouw, alles tiptop in orde. Ruime en zeer comfortabele kamer. Omwille van Corona werden de maaltijden op de kamer genomen, maar dit was zeer goed georganiseerd, met een ruime keuze voor het ontbijt en een 3-tal opties voor het avondmaal dat telkens zeer fijn en lekker was. Zeer vriendelijk personeel. Jammer dat de wellness gesloten was omwille van Covid (enkel het zwembad was open), die zou het plaatje af gemaakt hebben. We komen zeker terug!

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    9,0

10

ANNELIES D.

Koppel

19/02/2021

Schitterend

Mooi verzorgd recent hotel. Personeel sprak Nederlands bij aankomst. Vanwege corona was het ontbijt en avondeten (halfpension) op de kamer. Het ontbijt was via een rijdend buffet waarbij je nog de keuze had uit verschillende zaken. Het avondeten kon gekozen worden uit een menukaart en werd dan geserveerd op de kamer. Wat een verfijnd eten!! Het is een hele andere ervaring om op de kamer te moeten eten maar chapeau aan de medewerkers om dit echt zeer goed te doen. De kamer was zeer proper en ook fijn dat er een apart toilet is. Er is een ondergrondse privé garage waar men tijdens het verblijf gebruik van mag maken (kosteloos).

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    10,0
bestemming
Even geduld. We berekenen de prijs voor jouw reisgezelschap.
Even geduld. We zoeken je vakantie.