Hotel Lellmann, Moezel | TUI

Hotel Lellmann sup

Info

Info over Hotel Lellmann

Ontdek de gezelligheid en gastvrijheid van dit traditierijke hotel, sinds 1878 in familiebezit en enorm geliefd bij onze klanten. De kamers werden ingericht in vier verschillende thema's: bloemen, wijn, stenen en Hollywood. Na een wandeling of fietstocht langs de Moezel kan je in hotel Lellmann zalig ontspannen in het mooie zwembad.

INBEGREPEN

  • Maaltijden: warm en koud ontbijtbuffet en 4 gangendiner met keuze van het hoofdgerecht.
  • Gratis wifi en internethoek
  • Extra: check-out tot 15u op zondag
  • Sport en ontspanning: overdekt zwembad (12 x 4 m) met handdoekenservice, fitness, sauna en dampbad
  • Gastenkaart: gebruik openbaar vervoer (trein en bus) tussen Traben-Trarbach en Koblenz (onder voorbehoud, kaart uitgegeven door de plaatselijke overheid)
  • Privéparking

FACILITEITEN

Restaurant, ontbijtruimte, bar, wijnstube, fietsenstalling. Lift. Schoonheidssalon, solarium en massage. Verhuur badjassen

KAMERTYPES

58 kamers.

  • kamer 2-3 personen

    • douche, haardroger, toilet
    • gratis wifi
    • tv (type 23)
  • kamer 4 personen

    • douche, haardroger, toilet
    • gratis wifi
    • tv (type 24)
  • kamer 2-3 personen zonnezijde (max. 2 volw.+1 kind t.e.m. 12 jaar)

    • balkon
    • douche, haardroger, toilet
    • gratis wifi
    • tv (type 21)
  • kamer 2-3 personen

    • balkon, rivierzicht
    • douche, haardroger, toilet
    • gratis wifi
    • tv (type 20)
Ter plaatse
Ter plaatse: toeristenbelasting ca. € 3,50/nacht/persoon vanaf 6 jaar, gratis indien jonger. Kinderbed ca. € 10/nacht. Huisdieren ca. € 7/nacht.

Je vakantie tijdens corona

  • Kijk voor alle maatregelen en reisvoorwaarden per bestemming op de TUI coronapagina’s
  • Door lokale coronaregels op je bestemming en het aantal gasten in een accommodatie moeten hotels soms (op het laatste moment) aanpassingen doen.
  • Het kan zijn dat faciliteiten (zoals bv. à-la-carterestaurants, bars, sport- en wellness faciliteiten,…) niet, slechts gedeeltelijk of afwijkend geopend zijn.
  • Deze aanpassingen kunnen elke dag voorkomen of wijzigen, het is daarom helaas voor ons niet mogelijk om alle wijzigingen vooraf inzichtelijk voor je te maken.
  • In de TUI app delen we ook belangrijke informatie met je. Zorg dat je deze voorafgaand aan je vertrek installeert op je telefoon, zo kunnen we je goed bereiken.
Troeven
  • Direct aan de Moezel
  • Geliefd hotel
  • Zwembad & wellness
  • Zondag: late check-out
  • Cochem & Koblenz op 25 km
TUI voordelen
  • Gratis wifi in het hele hotel
  • Gratis verblijf t.e.m. 12 jaar
  • Ontdek de arrangementen
Ligging
  • Direct aan de Moezel, in het centrum van het wijndorpje Löf. Op ca. 25 km van het bekoorlijke Cochem en het drukke Koblenz. In de omgeving zijn er vele burchten, kastelen, musea en natuurparken te vinden.

Prijzen & kamertypes

Kies het kamertype en vakantiepakket voor je hele reisgezelschap in Hotel Lellmann

Klik op de prijs in onderstaande prijstabel om je kamertype of datum te wijzigen.
Laden...
Ligging
Laden...
Beoordelingen

7.9

Hotel Lellmann

11 beoordelingen van TUI gasten

Prima

  • Kamer
    8,5
  • Eten & drinken
    9,1
  • Ligging
    8,5
  • Service
    8,9
  • Hygiëne
    8,3
Na hun vakantie krijgen de TUI-reizigers de vraag om hun vakantie te beoordelen. De algemene score die je bovenaan in de blauwe bol ziet, is het gemiddelde van de scores bij de vraag "Als je terugdenkt aan je vakantie in het algemeen, hoe beoordeel je de accommodatie?”. Per beoordeling kan de TUI-reiziger ook verschillende onderdelen van de accommodatie evalueren, zoals de kamer, het eten & drinken, de ligging, de service en de hygiëne. Deze scores worden getoond bij 'Bekijk scores', maar worden niet meegeteld in de algemene totaalscore.

8

MIEKE H.

Vrienden

03/09/2021

Weinhotel St Stephanus Zeltingen

Goeie ligging om uitstapjes te maken. Zeer goede keuken. Kamer met balkon en zicht op Moezel viel wat tegen . Was in een hoekje en je kon de Moezel niet zien.

  • Kamer
    7,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    8,0
  • Hygiëne
    7,0

7

JOSEPHUS V.

Koppel

30/08/2021

hotel Lellmann in Löf

over het hotel waren we tevreden, wel gelegen aan een drukke baan. Wij boekten een kamer met balkon en zicht op de Moezel, evenwel zonder op de hoogte te zijn van het drukke verkeer wat zitten op het balkon niet aangenaam maakte. We betaalden hier een meerprijs voor, en eigenlijk vind ik dat we hiervoor gewaarschuwd hadden moeten worden bij de boeking, temeer dat de bediende die ons hielp, zei het hotel goed te kennen. Het hotel was ook erg gehorig, wij hadden een kamer op de derde verdieping en het personeel, dat om 6h30 opstond, had kamers op de verdieping boven ons!

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    7,0
  • Service
    8,0
  • Hygiëne
    8,0

7

ROGER B.

Koppel

24/08/2021

GOED

Zoals in de brochure vermeld was er inderdaad een lift maar er moesten nog ongeveer 30 trappen gedaan worden om de kleine kamer te bereiken. De kamer was klein en geluiden te horen van de kamer ernaast. Douche, gesprekken... 2 kleinere éénpersoonsbedden in het verlengde van elkaar. Eerder een "studentenkamertype". Wil het hotel wel aanbevelen aan andere personen maar dan moet er goede afspraak gemaakt worden ivm de kamer en de ligging. De parking was altijd volzet maar er was voldoende plaats langs de straatkant.

  • Kamer
    7,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    8,0

9

JO V.

Koppel

15/08/2021

LELLMAN

Heel vriendelijk mensen en goede kamer en lekker eten. Gewoon top

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    10,0

10

FRANS V.

Familie oudere kinderen

02/08/2021

Perfect

Mooi hotel gelegen aan de Moesel. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Driekeuze menu s'avonds. Mooie en ruime kamers, netjes onderhouden. Zeer vriendelijk personeel.

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    9,0

9

LYNN V.

Familie jonge kinderen

25/06/2021

In love in Löf

Voor de 2e keer in dit hotel geweest met 10 jaar tussen. Nu mét kinderen wat je aan de Moezel niet vaak ziet. Nog altijd even lekker eten en goede service. Juist jammer van de richtlijnen ivm Corona. Officieel moest je enkel getest worden als je met het vliegtuig toekomt. In de praktijk zijn we voor een reisje van minder dan 48u 2x getest geweest!

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    8,0

7

NORBERT N.

Koppel

12/10/2020

Hotel

Veel trappen en gangen Mag meer pauze tussen de verschillende gerechten,

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    8,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    7,0
  • Hygiëne
    7,0

9

BERNARD D.

Familie jonge kinderen

22/09/2020

enkel positieve ervaringen

We hadden een kamer geboekt met zicht op de Moezel. Daar was niets op aan te merken. De kamer was groot genoeg, zeker niet afgeleefd, ook de badkamer niet. Heel vriendelijk personeel, zowel in het restaurant, bar als de mensen aan de receptie of voor het onderhoud van de kamers. Het avondeten was lekker. Het keuzemenu geeft dat er altijd wel iets is dat je voorkeur heeft. Het ontbijtbuffet is super. Heel veel keuze die constant wordt aangevuld. De coronamaatregelen zijn voldoende. In het restaurant wordt het mondmasker enkel afgezet aan tafel. Er staan voldoende ontsmettingsmiddelen bij het betreden van het hotel en het restaurant. een positieve ervaring.

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    9,0

3

LUC B.

Koppel

20/09/2020

kamer type 23 andertype wel lift wel o.k volgens we gezien hebben

Beste voldeed niet 2aparte bedden aan muur bevestigd .kindertekening op de muur .echt ontgoocheld . we lagen ook op 2de verdiep elke dag 50 trappen naar omhoog als astma patient heel veel inspanning .gevraagd zo laag mogelijk.ik ben gehandicap . elke dag ander kamer beloofd maar na woendag wilden we net meer veranderen ..

  • Kamer
    8,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    7,0

8

ARNAUD R.

Koppel

12/09/2020

Goed hotel

Zeer goede keuken en zowel het ontbijt als het avondmaal waren in orde met vriendelijke bediening. 1 min punt, er zijn wel heel veel trappen te gaan en wat ingewikkeld om aan je kamer te komen, voor personen die wat moeilijk te been zijn moet men zeker een kamer boeken waar er een lift is.

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    6,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    8,0
bestemming
Even geduld. We berekenen de prijs voor jouw reisgezelschap.
Even geduld. We zoeken je vakantie.