RH Princesa, Benidorm - Costa Blanca | TUI

RH Princesa

Info

Info over RH Princesa

Dit hotel blinkt uit in service, geen moeite wordt gespaard! Vele gasten komen hier dan ook graag terug. Kwaliteit staat voorop in dit hotel en dat geldt zeker ook voor de lekkere, gevarieerde buffetten. Maar ook het entertainment krijgt lof, zowel voor kinderen als volwassenen wordt van alles georganiseerd: zangers, dansers, spelletjes, shows... Toegegeven, het buitenzwembad is niet het grootste van Benidorm, maar het verwarmde binnenzwembad, het semi-olympisch zwembad, het aparte kinderzwembad met glijbanen én het goedgevulde animatieprogramma maken heel veel goed.

Faciliteiten

  • Roomservice (24/24u.)
  • Wifi (gratis) in het hele resort

Sport & ontspanning

  • Zoetwaterzwembad met bubbelbad, kinderbad met 2 glijbanen, zonneterras met gratis ligzetels en parasols
  • Handdoekenservice (mits waarborg)
  • Overdekt semi-olympisch zwembad (betalend)
  • Overdekt relaxzwembad (verwarmd, maandag-vrijdag geopend tussen 8-23u., zaterdag tussen 10-13u. en 16-19u. en zondag tussen 10-13u.) (1 uur/dag gratis toegang, slippers en badmuts verplicht)
  • Gratis: minigolf en pingpong (materiaal mits waarborg), animatie voor kinderen en volwassenen, miniclub (4-12 jaar, juli-augustus)
  • Betalend: biljart, 'Club Termal Princesa': gezondheids-, schoonheids- en hydrotherapiecentrum met bubbelbad, sauna, Turks bad, massagesalons, fitness, sportzwembad (25 m, verwarmd), fietsprogramma (ter plaatse te reserveren) en 'escape room'

Minisplash:

  • Kids miniglijbanenpark

Restaurants & bars

  • Zie All In (mits toeslag)
  • Restaurant (maaltijden in buffetvorm)
  • Cafetaria met snacks

Verblijf:

Alle kamers beschikken over badkamer (bad), houten vloer, individuele airco, telefoon, wifi (gratis), tv, minibar (betalend) en safe (betalend)

  • Standaardkamer (2-3 pers.) met balkon (type 20)

  • Ruime kamer (4 pers. / 3 volw.+1 kind / 2 volw.+2 kind.) met balkon, zonder toeslag (type 21)

  • Eenpersoonskamer (type 10)

  • Kinderbedje (0-2 jaar) gratis (niet mogelijk bij maximale bezetting)
  • 226 kamers

Extra

  • Korting op de sauna, het Turks bad, de fitness en op verzorgingen in het spacentrum

Onze mening:

Je vakantie tijdens corona

  • Kijk voor alle maatregelen en reisvoorwaarden per bestemming op de TUI coronapagina’s
  • Door lokale coronaregels op je bestemming en het aantal gasten in een accommodatie moeten hotels soms (op het laatste moment) aanpassingen doen.
  • Het kan zijn dat faciliteiten (zoals bv. à-la-carterestaurants, bars, sport- en wellness faciliteiten,…) niet, slechts gedeeltelijk of afwijkend geopend zijn.
  • Deze aanpassingen kunnen elke dag voorkomen of wijzigen, het is daarom helaas voor ons niet mogelijk om alle wijzigingen vooraf inzichtelijk voor je te maken.
  • In de TUI app delen we ook belangrijke informatie met je. Zorg dat je deze voorafgaand aan je vertrek installeert op je telefoon, zo kunnen we je goed bereiken.
  • Via de app staat het TUI team 24/7 voor je klaar en kan je elk moment contact opnemen met onze Nederlandstalige digitale reisleiding.
  • Houd er rekening mee dat niet op alle bestemmingen reisleiding fysiek aanwezig zal zijn.
Troeven
  • Spacentrum met alles erop en eraan
  • Ruime keuze in het buffet
  • Animatie en ambiance voor iedereen
  • Semi-olympisch zwembad
  • Vlak bij winkels en bars
TUI voordelen
  • Host(ess) in het hotel*
  • TUI laagsteprijsgarantie
Ligging
  • Op 500 m van het Levante-strand

  • Op 300 m van het oude stadscentrum

  • Op ± 57 km van de luchthaven (transfer heen en terug inbegrepen, transferbus stopt op ± 300 m van het hotel)

All in

All In mits toeslag

  • Ontbijt, middag- en avondmaal in buffetvorm
  • Snacks (10.30-24u., niet op de tijdstippen van de maaltijden)
  • Selectie van lokale alcoholische en niet-alcoholische dranken (10-24u.)
  • Minigolf en pingpong (materiaal mits waarborg)
  • Animatie voor kinderen en volwassenen
Prijzen & kamertypes

Kies het kamertype en vakantiepakket voor je hele reisgezelschap in RH Princesa

Klik op de prijs in onderstaande prijstabel om je kamertype of datum te wijzigen.
Laden...
Ligging
Laden...
Beoordelingen

8.2

RH Princesa

21 beoordelingen van TUI gasten

Uitstekend

  • Kamer
    8,7
  • Eten & drinken
    8,2
  • Ligging
    7,8
  • Service
    8,6
  • Hygiëne
    8,9
Na hun vakantie krijgen de TUI-reizigers de vraag om hun vakantie te beoordelen. De algemene score die je bovenaan in de blauwe bol ziet, is het gemiddelde van de scores bij de vraag "Als je terugdenkt aan je vakantie in het algemeen, hoe beoordeel je de accommodatie?”. Per beoordeling kan de TUI-reiziger ook verschillende onderdelen van de accommodatie evalueren, zoals de kamer, het eten & drinken, de ligging, de service en de hygiëne. Deze scores worden getoond bij 'Bekijk scores', maar worden niet meegeteld in de algemene totaalscore.

8

STEFAAN B.

Koppel

09/11/2021

Hotel Princesa

Zeer goed logement !

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    8,0
  • Ligging
    7,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    8,0

10

CARINE S.

Koppel

02/11/2021

Princesa

Super goed hotel! Vriendelijk personeel,heel proper en vooral heel lekkere verzorgde keuken! Klein minpuntje: tijdens de wintermaanden heb je heel weinig zon aan het zwembad,daar het omgeven is van grote apartementsblokken

  • Kamer
    10,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    10,0

1

DAVY V.

Koppel

01/11/2021

Zeer ontevreden over de service van de accommodatie

Naast het feit dat het personeel amper Engels sprak of verstond (zelfs aan de receptie stond een dame die geen Engels kon), was er de eerste dagen heel veel onduidelijkheid over wat er inbegrepen was in de all-inclusive. We hoorden verschillende verhalen van de receptie, restaurant en de bar. Dit zorgde voor veel onrust over of we aan het eind een rekening geningzn krijgen over extra’s. De hostess heeft dit op woensdag mee helpen uitklaren wat meer rust gaf. Vanaf woensdag merkten we wel een gigantische achteruitgang in de kwaliteit van het eten. Warme maaltijden (hoofdschotels) waren amper warm, er werd te veel zout gebruikt en we kregen elke dag sla met paprika en/ of surimi. Ook hier hebben we op de hele week meer personen als bediening gehad die geen letter Engels verstonden (enkel 2 personen konden ons moeiteloos verstaan :-s). Heel bijzonder in een hotel met veel Engelse gasten. Grootste hekelpunt was de kamer. De muren waren zo dun in dat je de personen naast ons hoorde snurken, de telefoon op het nachtkastje voelde/ hoorde trillen als ze gebeld werden of de wekker ging. Als de poetsvrouw op de deur klopte verder op de gang voor cleaning service leek het toch net of ze bij ons stond. Ook andere mensen die babbelden aan de lift hoorden we, alsof ze naast ons bed stonden. Dit heeft de vakantie, die gepland was om te rusten en te recupereren, eerder tot een kleine nachtmerrie gemaakt. Als laatste punt van de kamer was er de douche. Deze stond op lauw water en ging toch van kokend water tot ijskoud ipv een constante temperatuur. Zo heb ik me op dag 2 verbrand op de rug door dat temperatuurverschil. Deze laatste 2 punten hebben we ook aan de hostess meegegeven op woensdag (naast het opgeloste issue met all-in) maar er kon op dat moment niks aan gedaan worden. Verhuizen was geen optie binnen het hotel. Ze heeft wel notie gemaakt van deze klachten. Het was dus een zeer teleurstellende ervaring voor een 4S hotel!

  • Kamer
    6,0
  • Eten & drinken
    3,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    4,0
  • Hygiëne
    8,0

10

ALFONS C.

Familie jonge kinderen

30/10/2021

RH Princess een zeer goed Hotel,

Mooie kamers die elke dag goed gepoetst werden. Lekker eten en zeker genoeg keuze. Vriendelijke bediening in heel het hotel en heel kind vriendelijk Ook leuk binnen zwembad. En elke avond ambiance. Wel een minpunt vinden wij dat je zowel bij het aankomen als vertrekken in een andere straat wordt afgezet, en dat je dan met al uw bagage de volgende straat bergop kan sjouwen. Niet zo handig met kinderen, gepensioneerde of mensen die slecht te been zijn. En dit terwijl er andere reis agentschappen wel met de grote bussen tot voor hotel rijden. Waarom kan TUI dat niet ???? Was onze tweede keer in Pricess en gaan misschien nog wel eens terug. Grootouders met kleinkinderen.

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    9,0

9

FREDERIK V.

Familie oudere kinderen

29/10/2021

Goed hotel en ligging

Ontvangst was in orde Het eten was zeer goed en gevarieerd , ontbijt alles wat je wil en buffet was goed . Hygiëne was uitstekend en alles was gepoetst zoals het moest zijn , vooral was alles coronaproof Enig minpuntje vonden wij als gezin met oudere kinderen dat de kamer iets aan de kleine kant was en niet veel opbergruimte . Personeel zeer vriendelijk en beleefd , goede shows in de avond en voor de kleinsten de kidsclub was ook goed . Zwembad was toch koud in de periode die we gingen en was niet verwarmd , dat was spijtig . Maar strand was zalig en warm daar . We hebben een toffe vakantie gehad

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    9,0

10

LODEWIJK W.

Koppel

20/10/2021

RH PRINCESA BENIDORM

PRIMA

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    10,0

10

INGRID W.

Familie oudere kinderen

16/10/2021

Rh Princessa

Beste buffet ooit geboekt bij TUI maar je moet wel houden van wandelen als je graag naar nieuw Benidorm wil. Mijn moeder en ik hebben op 1 week 17000 stappen gedaan maar was voor ons zalig!

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    7,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    10,0

9

RAOUL V.

Koppel

04/10/2021

Princesa

We waren er voor de 4° keer. Héél vertrouwelijke hotelomgeving. Hotel heeft (dringende) nood aan algemene heropfrissing, meer kleur en een beetje modernisatie. Groot verschil met andere RH-hotels in Benidorm (Victoria en Royal). Hier en daar is er pure slijtage aan (o.a.) lambrisering, sommige deuren, zonnewering-doeken, Zou mogelijks de 'look' bepalen van de Europese toerist, waardoor het hotel zou kunnen worden gemeden. Ook het restaurantpersoneel is minder vriendelijk dan vroeger (nieuwe bazen ?) Onderhoudspersoneel (kamers) is veel vriendelijker.

  • Kamer
    7,0
  • Eten & drinken
    8,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    7,0

9

TRISTAN W.

Koppel

03/10/2021

Het logement was heel goed, mooie kamer, goed onderhouden ,goed gevarieerd eten, heel vriendelijk personeel

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    9,0

8

ERNA V.

Koppel

17/09/2021

zeer proper en net

heel propre

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    3,0
  • Ligging
    1,0
  • Service
    5,0
  • Hygiëne
    8,0
bestemming
Weer
Weer
Laden...
Even geduld. We berekenen de prijs voor jouw reisgezelschap.
Even geduld. We zoeken je vakantie.