Riu La Mola, Ibiza | TUI

Riu La Mola

Info

Info over Riu La Mola

Het schitterende Riu La Mola is ideaal en rustig gelegen aan het prachtige strand van Playa Migjorn. Het hotel heeft een moderne uitstraling en bestaat uit 3 gedeeltes: het hoger gelegen ‘La Mola I’, direct aan het strand ‘La Mola II’ en ertussen de vakantiewoningen. Een aanrader! Bij een late aankomst of een zeer vroege terugvlucht, verblijf je de eerste of laatste nacht op Ibiza (bij te boeken).

Faciliteiten

  • Kinderspeeltuin
  • Shop
  • Wifi (gratis) in het hele resort

Sport & ontspanning

  • 2 zwembaden, babybad, zonneterras
  • Gratis ligzetels en parasols aan het zwembad
  • Gratis handdoekenservice (mits waarborg)
  • Gratis: 2 tennisterreinen, omnisportterrein, minigolf, gymnastiek, fitness, bubbelbad, stoombad
  • Dagelijks animatie overdag voor volwassenen
  • Riu-avondprogramma (meerdere malen per week)
  • Dagelijks animatie overdag voor kinderen in Kinderclub RiuLand (4-7 jaar en 8-12 jaar)
  • Betalend: fietsenverhuur (onafhankelijk van het hotel), spacentrum met verschillende behandelingen en massage

Restaurants & bars

  • Ontbijtbuffet met showcooking
  • Hoofdrestaurant (avondmaal in buffetvorm, showcooking, vegetarisch gerecht, 2x/week themabuffet)
  • Barbecue-restaurant
  • Alternatief avondmaal in het à-la-carterestaurant (half juni - half sept.)
  • Snack- en tapasservice aan het zwembad (half juni - half sept.)
  • Salonbar, ‘chill out’ bar, poolbar
  • Deftige kledij vereist tijdens het avondmaal

Verblijf:

Alle kamers beschikken over badkamer (inloopdouche, haardroger), airco, telefoon, wifi (gratis), satelliet-tv (flatscreen), minibar (betalend), safe (gratis) en balkon of terras

  • Standaardkamer (2-3 pers.) met centrale airco (type 20)

  • Kamer met zeezicht (2-3 pers.) met centrale airco (type 22)

  • Bungalow (2-4 pers.) met individuele airco en 2 tv's: 1 slaapkamer, 1 salon met 2 slaapbanken (type 21)

  • Eén persoon in dubbele kamer met centrale airco, op aanvraag (type 29)

  • Eenpersoonskamer met centrale airco (type 10)

  • Kinderbedje (0-2 jaar) gratis (niet mogelijk bij maximale bezetting, behalve in type 29)
  • 345 kamers

Onze mening

Je vakantie tijdens corona

  • Kijk voor alle maatregelen en reisvoorwaarden per bestemming op de TUI coronapagina’s
  • Door lokale coronaregels op je bestemming en het aantal gasten in een accommodatie moeten hotels soms (op het laatste moment) aanpassingen doen.
  • Het kan zijn dat faciliteiten (zoals bv. à-la-carterestaurants, bars, sport- en wellness faciliteiten,…) niet, slechts gedeeltelijk of afwijkend geopend zijn.
  • Deze aanpassingen kunnen elke dag voorkomen of wijzigen, het is daarom helaas voor ons niet mogelijk om alle wijzigingen vooraf inzichtelijk voor je te maken.
  • In de TUI app delen we ook belangrijke informatie met je. Zorg dat je deze voorafgaand aan je vertrek installeert op je telefoon, zo kunnen we je goed bereiken.
  • Via de app staat het TUI team 24/7 voor je klaar en kan je elk moment contact opnemen met onze Nederlandstalige digitale reisleiding.
  • Houd er rekening mee dat niet op alle bestemmingen reisleiding fysiek aanwezig zal zijn.
Troeven
  • Prachtig, modern hotel
  • Prima RIU-service
  • Uitstekende buffetten in RIU-stijl
  • Direct aan het prachtige strand
TUI voordelen
  • Host(ess) in het hotel*
  • FAIR TRAVEL
  • TUI laagsteprijsgarantie
Ligging
  • Direct aan het strand van Migjorn

  • Op 12 km van San Francisco en Es Pujols

  • Op 15 km van de haven La Sabina

  • Bushalte tegenover het hotel

  • Luchthaven op buureiland Ibiza (transfer heen en terug inbegrepen)

Prijzen & kamertypes

Kies het kamertype en vakantiepakket voor je hele reisgezelschap in Riu La Mola

Klik op de prijs in onderstaande prijstabel om je kamertype of datum te wijzigen.
Laden...
Ligging
Laden...
Beoordelingen

8.2

Riu La Mola

7 beoordelingen van TUI gasten

Uitstekend

  • Kamer
    8,6
  • Eten & drinken
    8,7
  • Ligging
    8,7
  • Service
    8,9
  • Hygiëne
    8,8
Na hun vakantie krijgen de TUI-reizigers de vraag om hun vakantie te beoordelen. De algemene score die je bovenaan in de blauwe bol ziet, is het gemiddelde van de scores bij de vraag "Als je terugdenkt aan je vakantie in het algemeen, hoe beoordeel je de accommodatie?”. Per beoordeling kan de TUI-reiziger ook verschillende onderdelen van de accommodatie evalueren, zoals de kamer, het eten & drinken, de ligging, de service en de hygiëne. Deze scores worden getoond bij 'Bekijk scores', maar worden niet meegeteld in de algemene totaalscore.

10

LUCIEN LEONARD C L.

Koppel

27/09/2021

Prima service, reuze goed hotel

Heel goed

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    8,0

7

EDDY P.

Koppel

03/09/2021

a) RIU LA MOLA - FORMENTERA b) ALUA HAWAII IBIZA

a) zeer goed hotel, vriendelijk personeel, goed gelegen, maaltijden zeer verzorgd. b) is maar een 3 sterren hotel, geen 4 sterren waard. Ontbijt: geen vers fruitsap, broodjes niet krokant, sommige zelfs te hard om te kunnen bijten. Maaltijden: eten meermaals te koud, zelf bord in de micro gestopt om op te warmen. Bij geen enkele maaltijd een onderlegger of tafelloper. De eetzaal binnen is kaal ingericht en lijkt meer op een kantine van een bedrijf dan van een hotel. Merendeel van het personeel was niet vriendelijk, op enkele uitzonderingen na. All in, maar een flesje water op de kamer moesten we wel betalen. Zwemhanddoeken mogen maar 1 x per week geruild worden. Anders te betalen. Hotel RIU LA MOLA is aan te bevelen. Hotel ALUA HAWAII helemaal niet aan te bevelen.

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    6,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    8,0
  • Hygiëne
    8,0

9

CHRISTEL H.

17/05/2021

Mooi, verzorgd en rustig hotel

Onmogelijk vooraf stoelen te reserveren op de Tui app. (meer dan week geprobeerd). Online check-in werkt niet, maar wordt wel vermeld op app dat men 24u vooraf online kan inchecken. Er zat te veel tijd tussen transfer van luchthaven Ibiza en tijdstip waarop je de Ferry neemt naar Formentera (moest 1 u wachten aan boot). Nergens gratis wifi bereik in hotel, terwijl dat wel door Tui wordt gezegd in de hotel info. Heb mijn eigen data moeten gebruiken, want anders ben je niet bereikbaar voor contact of info voor vertrek van Tui. Vond het corona beleid in hotel zeer goed, overal handgel, afstand houden en mondmasker dragen bij rondlopen, richtingaanwijzers bij buffet. Hotel manager nam haar taak zeer ter harte en was ook in de restaurant aanwezig om alles in goede banen te leiden. Er was geen zandstrand voor het hotel, zoals op de foto's lijkt, er zijn rotsen. Een deel van het personeel was vriendelijk. De sportannimatie was super. Ik was wel verbaasd dat men geen gratis water krijgt tijdens de maaltijd. Door corona geen hostess voor informatie in hotel. Bij terugkeer krijg je 2 dagen voor vertrek een bericht online over het tijdstip van ophalen. Ik kreeg een bericht dat een bus mij om 16u05 aan de Ferry kade van Ibiza naar de luchthaven ging rijden voor de vlucht van 18u10 Maar mijn hotel was wel op Formentera en geen info wanneer ik aan het hotel opgehaald werd en om hoelaat de boot naar Ibiza vaart? !!! Men was blijkbaar vergeten dat ik niet op Ibiza logeerde?!?!! Gelukkig kreeg ik wel de juiste info over mijn ophaaluur aan het hotel na mijn vraag via de Contact knop (na 30 min) in de app.

  • Kamer
    9,0
  • Eten & drinken
    8,0
  • Ligging
    8,0
  • Service
    7,0

6

LAURENCE M.

17/08/2021

Très bien sauf ma chambre

Idéalement situé ... Très délicat pour ces nombreuses marches . Dommage pas de all in Ma chambre seule , Très bien située mais plus que vieillotte et très petite pour un single . Très bonne nourriture Belle clientèle 1 seule excursion ...catamaran , mais au top. Très très très bel endroit

  • Kamer
    7,0
  • Eten & drinken
    8,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    9,0

8

JOELLE J.

Famille avec adolescents

21/07/2021

La chambre est correctement nettoyée tous les jours mais j’aurais aimé une chambre plus design.

  • Kamer
    8,0
  • Eten & drinken
    9,0
  • Ligging
    9,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    8,0

10

DANIELA N.

Famille avec adolescents

18/07/2021

Magnifique, bien situé au bord de la mer , excellentes services!

J'ai adoré et je reviendrai avec plaisir!

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    10,0
  • Service
    10,0
  • Hygiëne
    10,0

8

GIANCARMELO C.

Couple

13/05/2021

Confortable

Bonne literie , vue sur la mer ,excellent service de nettoyage.

  • Kamer
    10,0
  • Eten & drinken
    10,0
  • Ligging
    6,0
  • Service
    9,0
  • Hygiëne
    10,0
bestemming
Weer
Weer
Laden...
Even geduld. We berekenen de prijs voor jouw reisgezelschap.
Even geduld. We zoeken je vakantie.